İçerik

Instagram Reels’e Yepyeni Özellikler Getiriyor

Instagram’ın TikTok’tan çaldığı Reels özelliği, şu anda platformun en çok ekmek kazanan özelliği. Sadece Reels’i paylaşarak etkileyici olan binlerce insan var. Ancak, Reels editörü bundan önce kullanımı biraz karmaşık bir araçtı.

Instagram’ın getireceği yeni güncelleme ile Reels editörünü kullanmak artık çok daha kolay hale gelecek. Yani aslında bir nevi herkes daha kolay bir şekilde influencer olma potansiyeline sahip olacak söyleyebiliriz. Peki Reels editörüne gelen yeni özellikler neler?

Instagram Reels düzenleyicisini kullanmayı kolaylaştıran yeni tasarım

Instagram’da viral olmak ve geniş kitleleri kendine çekmek isteyen Reels içerik oluşturucuları, Meta’nın “trend hedefi” dediği sistemi en uygun seslendirmelerle kullanıyor ve hashtag’leri kontrol edebileceklerve bu sekmeye panodan erişebilecekler.

başkalarının bir şarkıyı kaç kez kullandığını görebilecek ve sesi kendi Makaralarınıza ekleyebilecek veya daha sonrası için kaydedebilirsiniz. Bu aynı zamanda içerik oluşturucuların belirli bir zamanda Reels’te nelerin tanınabilir olduğunu anlamalarına ve böylece trendlerden yararlanabilmelerine yardımcı olacaktır. TikTok içerik oluşturucularının bu uygulamada neyin trend olduğunu tespit etmesi oldukça kolay, dolayısıyla bu, Instagram için değerli bir güncelleme.

Instagram, içerik oluşturuculara görüntülerinin nasıl performans gösterdiğine dair daha ayrıntılı bir fikir vermek için Reels içgörü sayfasını güncelleyecek. Görüntüleyenlerin, görüntüleme sayısının ötesinde her bir Reels ile nasıl etkileşime girdiğini daha iyi anlamak için toplam izlenme süresi ve ortalama izlenme süresigörüntüleyebileceksiniz.

Görüntüleyenlerin çoğu görüntünün belirli bir noktasında görüntüyü bırakıyor gibi görünüyorsa, içerik oluşturucuların izleyicilerinin gördüğü şey budur. daha az umursuyorsun öğrenmelerine ve gelecekteki Reels görüntülerinde ayarlamalar yapmalarına yardımcı olabilir. Ayrıca sizi belirli bir Makaradan takip etmeye başlayan kişileri gösteren bildirimler alacaksınız. Yani ‘Instagram içerik üreticisi olup sponsorluklar alıp kendi yoluma gideceğim’ diyorsanız işte tam zamanı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu